Skip links

Genieten van het mooie weer! ☀️🍹

Afkoelen doe je bij De Lindeboom

Wat een weertje! Terwijl de zon volop schijnt, ben je bij De Lindeboom Vlodrop aan het juiste adres om even heerlijk af te koelen.

Neem plaats op ons terras en geniet van een verfrissende cocktail in het zonnetje, of zoek de verkoeling binnen waar de airco voor een aangename temperatuur zorgt.

Tijd voor een ontspannen pauze

Of je nu komt voor een drankje, een lunch of een uitgebreid diner, bij ons geniet je van de zomer op jouw manier. Even bijkomen van een fietstocht, een wandeling of gewoon van een warme dag? Wij staan voor je klaar.\

Kom jij vandaag genieten van het mooie weer? ☀️
🍹 Kom langs bij De Lindeboom Vlodrop!

Meer blogs

Bij De Lindeboom Vlodrop geloven we dat lekker eten nog leuker wordt wanneer je het samen deelt.
Reserveer nu voor ons heerlijke loving dinner op 12 februari 2026!❤️
Namens het hele team van De Lindeboom in Vlodrop wensen wij iedereen een gelukkig 2026.